tisdag 21 augusti 2012

Hemma!!!

Tänk vad fort två månader kan gå när man har skoj...men nu är vi tillbaka i Stockholm och det känns bra det också. Gamla stenhuset i lilla byn har vi bommat igen (snälla grannar tittar till det och vattnar så att inte allt dör) och det väntar snällt på att vi ska komma tillbaka.

Här hemma börjar jag genast längta efter att shoppa lite höstnytt. Min alltime favvofärg märker jag är helt inne nu: vinrött. Och så släpper Lindex sin Missonikollektion om knappt en månad och här känner jag att jag definitivt kommer att hänga på låset. Älskar deras mönster och färgkombinationer, men har aldrig haft råd, så det är bästa designsamarbetet någonsin, enligt mig. Är inte detta fint så säg??
 Kombineras med Mulberrys nya Dorset i färgen Black Forest. Wonderful.

Inga kommentarer: