torsdag 17 februari 2011

Busstavla 2.0

Igår när jag surfade runt på Inreda.com såg jag den här fina tavlan och blev väldigt sugen på att beställa hem en. Det är alltså en så kallad busstavla som man hos Inreda.com kan designa själv. Man kan alltså bestämma vilka "hållplatser" man vill ska stå på tavlan, eller filmer, namn osv. Jag tänker mig att jag skulle skriva alla platser jag varit på och gillat. På min tavla skulle det stå: Lissabon, Barcelona, London, Marrakech, Kuala Lumpur, Athen, Miami, Mexico City, Paris osv osv. 10-15 ord kan man ha och man kan välja om man vill ha det som en poster eller tryckt på canvas. Så läckert!

3 kommentarer:

Tina sa...

Jättebra tips! Gillar att man kan göra den så personlig!
Tack för all härlig inspiration!

FaB Keramik sa...

Snyggt! Man skulle nog kunna göra en själv också, tror du inte? Svart skiva och skriva med vita bokstäver.. Lite jobbigare såklart dock. Och kanske fulare dessutom.
Kram F

Sandra sa...

Jag tänkte testa att göra själv, någon dag när jag har lite tid, i Photoshop. Borde inte vara svårt. Återkommer om jag lyckas med något ;o) Ha det bra tjejer!