onsdag 6 februari 2008

Semlor, vik hädan

Jahapp, semla blev det igår. Tyvärr (!!) var småsemlorna slut och jag skulle ha hoppat normalstor semla om det inte hade varit så att jag stått i kö en bra stund för att ens få komma fram till disken i hembageriet. Så, det blev normalstora semlor till hela familjen. Och ja, jag åt en. Hel. Med mandelmassa. Och det var...både gott och äckligt. Vet inte hur jag ska förklara, men jag åt upp den iallafall. Och efteråt hoppades jag att jag inte skulle få kväljningar. För egentligen borde jag ha skrapat bort mandelmassan. Jag tror jag har fått nog av semlor för ytterligare 10 år framåt. Blä.

PS Till alla som lämnat snälla kommentarer hos mig på senaste tiden: tack, tack, tack! Det är SÅ roligt att någon hittar hit och tar sig tid att kommentera.

Inga kommentarer: