måndag 17 december 2007

Swish sa det och helgen var borta! Men vilken helg, tentan i lördags gick nog ganska bra (hoppas jag), middagen i lördags var jättetrevlig: mycket glögg, kalkon, saffransparfait....mmm. Glöggminglet i söndags var också himla trevligt, med nybakade saffranslängder, lussebullar, hemgjord tryffel, knäck, pepparkakor, glögg....kom hem och somnade framför brasan...och vaknade lagom till middagen som maken så snällt hade tillagat. Och nu är det bara tre dagar kvar och sen åker vi. Hjälp! Har faktiskt tagit mig ledigt några timmar och ska strax iväg på lite julklappsjagande. Det är makens present som är kvar nu. Och som vanligt vet jag inte vad jag ska köpa. Han vill ju inte ha något! Hur kan man inte vilja ha något??? Nåja, min önskelista var väl inte särskilt rolig den heller, den bestod ju bara av kokböcker. Hmm. Nä, nu iväg. Hejsvej leverpastej!

Inga kommentarer: