tisdag 11 december 2007

Julstress och tentaångest

Lilla, lilla bloggen, jag har då inte haft mycket tid för dig på senaste tiden. Mycket att göra, kan jag bara skylla på. Och nästa vecka åker jag till Grekland också. Ska FÖRSÖKA blogga därifrån med lite mysiga julstämningsbilder, men jag lovar inget - ADSL-förbindelsen funkar inte alltid som man vill. Men jag hoppas iallafall. I helgen blir det mycket glöggande och minglande, både lördag och söndag ska vi till vänner och ha trevligt. Vad ska man ha på sig är den stora frågan. Kan inte påstå att min garderob är särskilt rolig, men något får jag nog rota fram. På lördag morgon ska jag förresten sitta och svettas på en tenta. Usch, usch, USCH! Ska försöka hinna plugga en, två timmar varje dag denna vecka, men jag vet inte hur det ska gå till. Det kallas TENTAÅNGEST och det har jag haft alla åren jag pluggat på universitetet (typ sex år om man räknar ihop allt). Blä! Ich will nicht!

Inga kommentarer: