torsdag 13 december 2007

Glad Lucia!

Igår var jag ute och letade efter några "gå-bort-presenter" eftersom vi ska på middag hos vänner på lördag och gå på glöggmingel på söndag. Gick då in bland annat på Vass på Sveavägen. Medan jag gick runt där och tittade hörde jag en mycket bekant stämma. Kunde dock inte placera den riktigt, men på väg ut tittade både han och jag upp och minsann, var det inte Börje Salming som handlade en julklapp (?). Nåja, det blev inget på Vass, däremot hittade jag en fin liten skål (tänkte fylla den med chokladtryffel) på Posh Living, som förresten har en hel del från Day Home. Sedan bar det av till Spiti och där hade jag stor lust att flytta rakt in. Åh, så mycket fint. Jag fick hålla hårt i plånboken för att inte gå därifrån med x antal kassar.
Den här skrivbordslampan från Day kan gärna få flytta in hemma hos mig.

Inga kommentarer: