söndag 24 juni 2012

Lata dagar

Efter lite drygt en vecka har jag nu tagit fram laptopen för att kika på vad som händer ute i världen. Här är iallafall allt som det brukar. Alla dagar är sig lika med fint väder, god mat, inga måsten och massor av slöhet. Helt underbart med andra ord. Jag badar, jag läser, jag slappar och jag trivs bra med det. Favoritplatsen är den här  "hängmattefåtöljen"- oslagbar.



På stranden är det mycket folk, men bara tills klockan blir två för då börjar lunchen och siestan tar sedan vid. Vid femtiden återvänder alla för några timmars eftermiddagsbadande. Inga moln på himlen så långt ögat når. Sämre kan man ha det...


2 kommentarer:

Mia sa...

Var i Grekland var du? Någon plats du gärna rekommenderar?
Jag har besökt Rhodos och Kreta flera gånger men är ganska nyfiken på Lefkas och Santorini. För att inte tala om Athen.

Moi sa...

Vackert!