fredag 2 september 2011

Ikea-besöket

Jo, vi var ju på IKEA härom dagen, dottern och jag. Vi drog med min kära mamma också (vilket hon naturligtvis inte hade något emot) och tillbringade tre timmar där (inklusive fika- och middagspaus). Tre tjejer på IKEA, det var kul! Vi hittade det mesta vi ville ha faktiskt och dottern var så nöjd. Vi beställde hemkörning och dagen efter kom allt. Nu var det bara att skruva ihop grejerna. Tur att man har skruvdragare säger jag bara, allt gick SÅ mycket fortare! I helgen ska vi då ta tag i att avsluta projektet och dottern får flytta tillbaka till sitt nya fina rum (hon har bott i vårt mini-gästrum under tiden och det var trångt med alla hennes prylar överallt). Jag ska försöka få till några bra bilder att visa upp, så får vi se hur nära vi hamnar vår lilla mood-board. Under tiden önskar jag er en trevlig helg!
Den här ursnygga väskan klickades hem för några dagar sedan från HM, jag är så nöjd!!

2 kommentarer:

FaB Keramik sa...

Ja det vill jag se hur det blev, lila och orange är en grym kombo. Och väskan från HM är sjukt snygg!
Kram Frida

Malin sa...

Åh vilken fin väska. Vill också ha. Ser fram emot bilder. :-)