onsdag 7 september 2011

Bite me

Eftersom jag inte har Canal+ hemma så har jag missat hela tredje säsongen av True Blood. Den fjärde ska vi således inte tala om. Men så i helgen klickade jag hem både säsong 2 och 3 (för att liksom ha en komplett samling) och igår hämtade jag ut paketet på ICA. Gissa då vad jag ägnade kvällen åt?? Började med att skumma igenom säsong 2 (kommer inte ihåg allt) för att sedan njuta av 3:an. Samtidigt läser jag bok 11 i Sookie Stackhouse-serien - "Dead Reckoning". Det är väl ingen som misstänker att jag är smått insnöad i vampyrvärlden just nu?? Nä, tänkte väl det.

1 kommentar:

Malin sa...

Åh, True Blood. Första säsongen var fantastisk - andra var lite för knäpp - tredje har börjat lite mer lovande... Är lite gammaldags och ser avsnitten när de går på TV. :-)