onsdag 4 maj 2011

♥ Monsoon ♥

...och så var man tillbaka. Men vad nu, det snöade - SNÖADE - när vi landade igår kväll på Arlanda. Hur gick det här till?? Usch och fy.

I London var det full fart, som vanligt och det shoppades en HEL DEL. Bland annat köpte jag två klänningar till sommaren, från Monsoon. Jag älskar deras lite bohemchica klänningar (finns andra också förvisso). Den första är låååång, ner till fotknölarna går den. Färgen är lite korall/orange och så har den fina guldbroderier. SÅ söt.

Den andra är en kaftan som är avsedd att användas som strandklänning, men den funkar nog även till tights eller jeans. Väldigt bohemisk och lite flowerpower. Gullig.

Från samma affär blev det även sandaler, och de var inte lätta att välja. Utbudet var enormt och alla var superfina (och rätt billliga också). Förutom detta blev det 7 (!) böcker, téer och annat fint som jag bloggar om längre fram. Men nu: tillbaka till verkligheten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina! Och så jag längtar efter Londonshopping - speciellt med lågt pund som nu - men jag har ingen resa inplanerad. Japp, iskallt har vi nu. Det lär vända dock :)

Sandra sa...

Ja, det är verkligen toppenläge att åka till London nu - allt känns väldigt mycket billigare!