tisdag 29 mars 2011

29 mars

...och det är två och en halv månad kvar till sommarsemestern. Yippeeee! Kan tyckas att jag tar ut lite glädje i förskott, men men. Man måste ju glädjas över det lilla, för i det stora: Blä! Snön är ju tillbaka, just nu snöar det för fullt här utanför mitt fönster. Om en månad ganska exakt åker jag till London. Insåg häromdagen att jag kommer dit dagen efter att Prins William äktar Kate Middleton. Ojdå. Kanske inte helt smart, men förhoppningsvis har Londonborna festat klart då. Jag ser fram emot att besöka något museum, shoppa, promenera en massa och bara ha kul. Jag måste även denna gång besöka Liberty's. Kan inte fatta att jag trots alla mina Londonbesök aldrig satt min fot där. Helt otroligt. Men nu måste det bli av. Fint gift-set från Liberty: lotion, tvål, badolja och shower-gel i fin Liberty-ask.

1 kommentar:

FaB Keramik sa...

Luktagottprylar kan man inte få för mycket av!
Kul med Londonresa, det hade varit något..
Kram påre från Frida