fredag 4 februari 2011

Hemnes

I december när vi var i Grekland och firade jul och nyår där, besökte vi IKEA i Thessaloniki. Maken tycker att det är galet att handla på IKEA i Grekland - "Får du inte nog av IKEA i Sverige?" undrar han. Men svaret är NEJ! Jag vill alltid köpa något där och i december så hittade vi det snygga vitrinskåpet HEMNES som genast fick flytta in i vårt gamla stenhus. Perfekt i köket där vi har så lite förvaringsutrymme. Tyvärr har jag inte fotat det (jag glömde nog), men lovar att göra det i sommar när vi ska dit. Men det är precis som på den här bilden från IKEA, fullt med gammalt och nytt, fint och fult. Härligt! (Skulle gärna vilja ha tavlan och skylten som står uppe på skåpet.) Ska nog förresten byta knoppar, tror jag.




Trevlig helg önskar jag alla!

Inga kommentarer: