torsdag 27 januari 2011

Eureka!!

Som jag har letat... I höstas skrev jag om att jag gärna ville ha dessa fina örngott från Gant efter att jag hade sett dem på Gants hemsida. Kort efter mitt inlägg traskade jag först iväg till NK och sedan Åhléns City här i Stockholm, men de fanns inte någonstans. Tillbaka till hemsidan fick jag se att nä, de var slut där. Men så, idag, när jag var på Åhléns för att spana in om de hade något fint (det var 20% på all hemtextil) fick jag se att de fått in dessa igen. Genast slog jag till, för 20% är ju ändå 20% och att få se dem där i hyllan efter att jag gett upp hoppet, gjorde mig extra glad idag. Så i helgen ska de invigas. Yippeeee!


1 kommentar:

FaB Keramik sa...

Supersnygga kuddar!
Du får lägga dig på dom och drömma om våren, eller Grekland!
Ha en finfin fredag! / Frida
ps. nu har jag också blogger, vilken skillnad!