onsdag 1 september 2010

Dagens tips

Jag har hittat en nätbutik som jag bara älskar. De har precis det jag letat efter, till bra pris och dessutom har de fri frakt (från England!). Nätbutiken är Countryattire och me love! Jag beställde fleecestrumpor till mina Hunterboots (deras pris £ 15, här i Sverige kostar de ca 400kr).
Sen börjar mina Hunterstövlar se lite väl gråa ut, så jag klickade även hem en sådan här Boot Buffer, som ska få stövlarna att bli finare igen. Deras pris £ 4.95, det billigaste jag sett här är 149:-.
Och så till min vaxade Barbour-jacka, lite vax för £ 7.99, här 149:-
Så nog har jag fyndat! Nu återstår att se när lilla paketet dyker upp.

PS För den som gillar Barbour-jackor så är det SÅ mycket billigare att köpa dessa i England eller på Countryattire. En jacka som jag spanat in här i Stockholm för 4200 kronor kostar £ 239 (dvs ca 2800 kronor).

Inga kommentarer: