måndag 16 augusti 2010

Vardag igen

Första dagen på jobbet efter semestern och gissa högarna som väntade... Tar nu dock ett par minuters rast för att rensa skallen. Imorgon är det skolstart för dottern som börjar 7:an. I övermorgon börjar sonen 9:an. Herregud var tog åren vägen?? Jo visserligen insåg jag att tiden går redan i juni då jag fyllde 40, men nu när jag tänker på hur gamla barnen är tror jag att jag fattar. På riktigt. Att jag inte är någon dununge längre. Nåja, jag har iallafall ingen 40-årskris än (kanske uteblir den också). Jag mår bra och känner mig som 25 (hmhmhm). I veckan ska jag väl komma igång med träning också. Två månader i Grekland med bara massa god mat har satt sina spår (nämligen 4-kilosspår). Yoga ska jag också börja med (igen). Nästa vecka drar höstens kurs igång och då räknar jag med att jag står på mattan. Lite nya yogakläder kanske skulle piffa upp? Eller ännu bättre, den här fina byxdressen att gå omkring med hemma EFTER träningen/yogan. Från Odd Molly. Me like.

Inga kommentarer: