tisdag 15 juni 2010

40

Jaha, då har livet börjat då, enligt de som är över 40. Får se vad det för med sig. Och som det även heter "40 is the new 20". Vi får väl se. Väldigt många, väldigt fina presenter fick jag iallafall av mina nära och kära. Här kommer några:

Efva Attling-armband. SÅ snyggt!!

Mateus-porslin: två kannor och 4 förrättstallrikar i färgen plommon. Vilken vacker färg!
Armband från Humanity.

STOR, svart, blank gryta från Le Creuset.

Och även:

  • STOR bricka från Svenskt Tenn, elefanter i svart. Äntligen har även jag en sådan.
  • Te i fin burk från NK.
  • Presentkort på en spabehandling.
  • Hudvårdsprodukter från Molton Brown.

2 kommentarer:

anette sa...

Grattis och vilka fina presenter, några får nog läggas till min egen önskelista även om det är ett par år kvar tills jag fyller 40 :).

Sandra sa...

Tack!! Och visst kan man väl önska sig fina saker fast man har långt till 4.0. ;-)