lördag 1 maj 2010

Födelsedagslista

Om en och en halv månad fyller jag år. En mycket stor siffra. Jag har gått och funderat på om jag ska slå till med en stor fest eller bara en mysig middag med de närmaste. Har inte riktigt bestämt mig än. Önskelistan den fylls på med nya saker, men just nu ser den ut så här:


1. En svart matberedare från KitchenAid, finns t.ex. hos Bagaren och kocken.
2. Bricka Elefanter, fast i svart, från Svenskt Tenn.
3. En klassisk plånbok i färgen oak, från Mulberry.
4. Parfymen Flora från Gucci, doftar underbart.
5. Nya kokboken "One more slice" från Leila Lindholm
6. Spetskanna från Mateus, i färgen plommon, rosa, grå eller sand.
7. Kroppsvård från Molton Brown, som säljs på NK och Åhléns bland annat.
8. En stor glänsande oval gryta från Le Creuset, i svart eller caribbean. Finns t.ex. hos Bagaren och Kocken.

Rätt okej lista, om jag får säga det själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmmm
liknar min frus lista. Är elefanterna viktiga på brickan? Kan det vara nåt anna djur?

Sandra sa...

Hej anonym, du låter precis som min äkta hälft...ja elefanterna är viktiga ;-)