torsdag 6 maj 2010

Ett vackert skåp

Mitt kök börjar översvämmas av porslin, jag är nämligen seriöst galen i vackra skålar och fat, jag har hur många som helst. I helgen har dotterns klass loppis för att samla in pengar till klassresan och jag tänkte att jag kanske, kanske kunde passa på och rensa lite i mina skåp. Men nej, det är svårt. Jag har ännu inte hittat något att skänka bort. Istället funderar jag på att köpa ett stort fint skåp att ställa in mer porslin i (crazy, I know). Skulle vilja ha det här från Nordal. Är det inte vackert? Sådär färdigslitet och tillräckligt stort för att rymma all porslin från Mateus som jag har och planerar att köpa... Det fattas bara ca 14 000:- sen är skåpet mitt. Kanske något att önska sig i födelsedagspresent (ifall kära maken skulle läsa detta, finns det att beställa i butik Vass på Sveavägen).

Inga kommentarer: