lördag 13 juni 2009

Hej då!

Jaha, då får det här bli det sista inlägget på ett tag. Har packat det mesta nu och inser att jag kanske, kanske har lite för mycket saker med mig, men vad ska man göra? Ett par böcker har jag smugit in i barnens väskor, och en i makens. I min finns tre, fyra. Det får räcka. Det är värre med necessärerna. Har två och båda är sprängfyllda. Nej, jag är inte den som vill springa och leta efter krämer, schampo, balsam och annat på semestern. Jag tar med mig allt hemifrån. Dessutom är faktiskt sådant dyrare i Grekland än här. Mobilen är laddad med musik, måste bara hitta hörlurarna också, och även Sudokuboken är med (behövs på planet och på båtarna). Jag tror, och innerligt hoppas, att jag nu har allt. Nästa gång bloggas det från varmare trakter och det är jag glad för, för nu är jag trött på regnet här. Gia sas!

Inga kommentarer: