torsdag 12 mars 2009

Överdrag och choklad

Det är den där tiden på dagen då man behöver en liten sockerkick om man ska klara av att sitta framför datorn i några timmar till. Jag knaprar på Karl Fazer Exclusive Milk Chocolate med pistage.
Fick den och två andra choklader gratis när jag beställde på Ellos härom dagen (se bild). Man fick även en gratis Cosmopolitan och nagellack, läppstift samt läppgloss från Isadora. Gratis. Me like gratis! Chokladen är god iallafall. Men vad beställde jag? Jo ett överdrag till en fåtölj. Har i ett par år försökt att hitta passande överdrag till våra två 1,5-sits-fåtöljer, men hittar inget och jag är inte så bra på att sy själv. Så jag chansade och beställde hem ett överdrag från Ellos för att testa. Skulle det, mot förmodan, passa så kommer jag dels att beställa hem flera, dels att skriva ett tack-brev till Ellos. Men, jag har precis hämtat det på posten, så i kväll ska jag testa och rapporterar imorgon om hur det gick. Kanske till och med en bild! Wow, DET var kanske att ta i, jag som är så dålig på att använda kameran.

Inga kommentarer: