måndag 3 november 2008

Årets första julklappar inköpta

Om någon trodde att jag inte har återställt mig än efter Dublin-resan, så är det fel. Allt är som vanligt och med det menas heltidsjobb, träning, plugga till prov med sonen (geografi), plugga till tenta (grekiska) och diverse hemmasysslor håller mig sysselsatt dygnets vakna timmar. I övrigt börjar det planeras för jul hemma. Ja, alltså det är nog mest min lilla dotter som planerar, förutom att jag faktiskt igår besökte Bok & Bild i Gamla Stan och inhandlade några julklappar. (Och så handlade vi brända mandlar på Hötorget, som vi sedan snabbt snaskade i oss. Mmm, så gott.) Julen kommer vi för övrigt förmodligen att tillbringa på sydligare breddgrader, men ännu är det ej helt bestämt. Återkommer om det senare. Under tiden, en liten inspirationsbild från Pottery Barn.

Inga kommentarer: