måndag 13 oktober 2008

Nu blir jag less...

Jo, alltså jag är ju jätteglad att någon stackare hittar hit till min lilla blogg. Från början var det bara familj och vänner som brydde sig om att läsa mina inlägg, men nu för tiden märker jag att det rasslar till i räknaren och en trettio personer i snitt hittar hit om dagen (jo, jag vet att det är blygsamt, men för mig är det rätt så mycket ändå). Men så undrar jag: varför är det aldrig någon som kommenterar något? Är det ingen som har tid att göra det eller är allt som jag skriver bara så himla tråkigt att ingen bryr sig? Jag bara undrar. Men jag säger det iallafall: snälla kommentarer är ALLTID välkomna. Övriga kan jag vara utan. Hahaha. Ha det bra i höstrusket!

1 kommentar:

Anonym sa...

hallå. jag tycker du har en härlig blogg. kram isa