onsdag 3 september 2008

Nyshoppat

Idag har det shoppats! Yes, jag tog långlunch och shoppade på HM och NK. Det blev jeans och några tröjor på HM och på NK hittade jag då mina efterlängtade stövlar - svarta Hunter. Ja, det blev svarta för de gröna var alldeles för gräs-gröna och inte så mörkt gröna som jag hade trott. Det blev också en militärgrön parkas från Odd Molly, efter att jag sprungit runt och kollat på kappor och jackor och inte hittat det jag egentligen fått för mig att jag vill ha. Såg förresten kappan från Sonia Rykiel som jag skrev om i tidigare inlägg, men jag har inte riktigt råd med den.

PS. Katten går nu på p-piller och har slutat löpa och allt är frid och fröjd hemma. Än så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vilken fin blogg du har. Det var så lätt att följa med i det du skriver :)
Jag var i huvudstaden förra helgen coh då "nöp" jag i den där parkasen. Men det blev inte den, nej jag blev lite fundersam över det där bandet under bysten. Iaf skitsnygg och helrätt!