måndag 15 september 2008

Höstlovsresa

En jätteskön cardigan från Polo Ralph Lauren (från den alldeles utmärkta affären Jackie), en stickad klänning från Lindex och en parkas från Sisters blev det igår när jag var i Kista och shoppade. Hittade även mina nya höstskor, men de får nog vänta. Visa-kortet skrek nästan så jag fick lugna mig. Nåja, jag är mer än nöjd. Har min nya cardigan på mig just nu och den är SÅÅ skön. Mjuk och varm och naturligtvis snygg. Tyvärr har jag som vanligt inga bilder (det här är inte en SÅDAN blogg).

För den som är nyfiken på vart vi ska åka härnäst (på höstlovet) så är svaret: DUBLIN!! Jepp, där kommer jag nog behöva mina gummistövlar (YES!! Jag älskar dem). Vi ska nämligen bo ute på landet. Det ska bli jättekul. Har aldrig satt min fot på Irland, men maken, som varit där ett flertal gånger, vet vad som väntar. Mycket whiskey och ännu mer Guinness. Det får väl stå för honom då. Jag tänker mer på att shoppa. Och åka bil ute på gröna fält. Massor med får och kor. Och mycket te och scones. Hoppas jag.
Poster från Allposters.

Inga kommentarer: