fredag 28 mars 2008

Vilket hälsofreak!

Tillbaka efter ett extremt jobbigt yogapass. Har gått över från nybörjarkursen till fortsättningskursen och jag känner att jag börjar få träningsverk redan (är det möjligt eller inbillar jag mig??). Hur som helst åt jag min lunch på väg därifrån: en banan och en smoothie från Brämhults. Har jag gått och blivit hälsomedveten så här en fredag?? Nej då, känns bara inte rätt att smälla i sig världens lunch direkt efter nära två timmars yoga. Jag blir väl hungrig senare. Ikväll blir det nog middag i foodcourten i Kista galleria, skulle jag tro. Är sugen på indiskt. En chicken tikka masala är ju aldrig fel... Ha en skön helg! Shanti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm, älskar indisk mat... brukar öra en kycklinggryta med stekt bröd. Vi äter nästan ihjäl oss när det serveras. Garamasala är en undebar krydda.