tisdag 25 mars 2008

Jag firar...

Och så var påsken över för denna gången också. Ute ser det dock fortfarande ut som vinter, hoppas att det blir varmare snart. Vill inte ha snö nu, vill ha vår så man kan hänga undan vinterjackan och ta fram skinnjackan istället. Kanske ska jag rota fram min gamla jeansjacka i vår...passar ju fint till vårens och sommarens blommiga klänningar som tydligen är "inne" igen. Vi får se. Långt kvar än.

Idag har jag dock någonting att fira, faktiskt. Nej, inte att det är våffeldagen. Nej, inte att Grekland firar nationaldag. Nej, inte att det är tisdag och vanlig arbetsdag heller. Men vad är det då?? Jo, tamtatam (föreställ er ett litet trumsolo) idag har jag och käre maken varit gifta i - HJÄLP - 13 år!!! Oh. My. GOD!!! Det firar vi med en god middag på en av våra favoritrestauranger. Trevligt! Måste även hinna iväg och köpa blommor till maken och kanske något litet till...

Inga kommentarer: