måndag 26 november 2007

Den här veckan är lugnet före stormen, kan man säga. Inga extraordinära aktiviteter förutom de sedvanliga piano och yogalektionerna (för barnen, inte mig - jag bara fungerar som eskort). Men sen...från och med söndag är det fullt upp nästan varje dag (och då pratar jag inte om jobb/skola/läxor). På söndag ska det bakas lussebullar och bostadsrättsföreningen har julgranspåklädning i porten med glögg och tilltugg. Tisdag, onsdag och fredag har dottern diverse aktiviteter i skolan på kvällstid (som man måste följa med på såklart). Sen är det skolans basar, familjemiddag (tidig julmiddag innan alla reser bort och dyl.). Ja sen bara fortsätter det med lucia och så resan till Grekland. Så om man ska hinna handla några julklappar måste det nästan bli denna vecka. Hmm...jobbigt. Oj då, jag glömde visst att jag har en tenta den 15:e december också. Attans! HUR i hela friden ska jag hinna plugga till den då?

Inga kommentarer: