tisdag 24 augusti 2010

Tisdag - Lite av varje

Jag såg Valentine's Day på DVD, en sådan där smårolig, lite romantisk feelgoodfilm i stil med Love Actually och Dumpa honom. Vi har sett det förr, men alltid kul med en film där de försöker trycka in så många kändisar som möjligt. I sammanhanget är väl Julia Roberts den "största" filmstjärnan i den här filmen, men jag tror att hennes roll är den minsta. Kul film, men Love Actually är svårslagen.
Den har några år på nacken, men jag har först nu börjat läsa den, Prep av Curtis Sittenfeld. Internatskola i New England, behöver jag säga mer?
När vi ändå är inne på New England-spåret, så passar jag på att visa Lexingtons höstnyhet i sänglinneväg. Vill ha två sådana här blommiga örngott och blanda med mina vita lakan. Det skulle bli så snyggt.
Senaste inköpet i klädväg var, förutom en ny baddräkt, en Odd Molly-kofta i färgen almost black, modellen är den klassiska 336.

That's all folks, denna tisdag.

Inga kommentarer: