onsdag 25 augusti 2010

Höstrusk

Det dröjer nog inte länge förrän det är dags att ta fram gummistövlarna även här inne i stan. SMHI lovar höstrusk, vi får väl se vad det blir med det. Lite mysigt kan det vara. Apropå gummistövlar, men blir inte gummistövlarna bara snyggare med åren?? Jag hatade gummistövlar när jag var yngre, det var det fulaste jag visste. Men nu...åh så snygga det finns. Jag är iochförsig mycket nöjd med mina svarta Hunter (de är så där gråsvarta nu, så man ser att de inte är splitternya), men OM jag skulle till att köpa nya så skulle jag nog vilja ha ett par från Ilse Jacobsen den här gången. De här till exempel. Ser ju inte ens ut som gummistövlar. Riktigt nice!

1 kommentar:

Designing good life - Sarah sa...

Dom är riktigt snygga! Precis som du säger så syns det inte att det är regnstövlar. Själv håller jag mig till mina rosa viking med knyt framtill. Känner mig lite piffig när jag slaskar omkring i dom!