fredag 30 april 2010

Tidsresenärens hustru

Igår fick jag då äntligen se "Tidsresenärens hustru". Har velat se den länge, eftersom det är en av de bästa böckerna jag läst, så jag var naturligtvis nyfiken på filmen. Men ibland tar saker tid liksom, att se den på bio blev inte av för ingen ville följa med, sen hyrde jag den i lördags, fortfarande ingen som ville se och tv:n var ständigt upptagen. Men så igår blev det av. Och jag gillade den. Och till och med maken gjorde det! Den var riktigt fin.

2 kommentarer:

Roosa sa...

Hej, kul att du är igång igen!
Gillar dina boktips och ÄÄÄlskar berättelserna från Grekland!
Jag längtar alltid dit så det känns så bra att få läsa lite personliga iakttagelser..
Ha det så gott!

Sandra sa...

Hej och vad kul att du läser min blogg!! Jo, det blir fler berättelser från Grekland i sommar, jag längtar så mycket! Om mer boktips kommer också.
Ha en bra dag!